NYC Helivlucht

Reacties

Reacties

Schone broer

Donders! schone zuster, je had nog zo beloofd me niet jaloers te maken.
Maar na die business class stoelen had ik het al lastig, die limo nekte me bijna......maar een NY Helivlucht!!!

Ik geef het toe.... JALOERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geniet er nog lekker van.

Derk

Van waar vertrekt deze tour? Lower Manhattan bij Seaport?

zippora Letsoin

heb ik ook gedaan samen met me zoontje van 12!! was helemaal te gek!!!!KOrtom een vakantie om nooit te vergeten

Peter

Aloha!

Wij gaan aankomende week NY aandoen, alwaar stap je op, boek je und so weiter?

Gaan we ook helicopteren above het grootappelige.

Ciao XPK

Natascha

helemaal te gek....i love New York.....bedankt voor het versturen.....xx geniet er maar van......heerlijk.... groetjes

Petra

Te gek hoor die vlucht.
Ik ga volgende week naar NY, ben heel benieuwd.
groetjes

Puck

NY is echt een super stad.
Echt super, oja, een tip:
als je impire state gaat bezoeken.
kies niet voor de allerbovenste verdieping want die is duurder dan de 89e verdieping.
en dat terwijl je bij de 89e verdieping veel meer kunt zien!

NIcole

Wij zijn net terug uit New York wellicht hebben we jullie zien vliegen in de heli! wat een stad en wat hebben we geboft met het weer! de MAccy's parade, black friday wat een drukte maar zo gaaf! 8 dagen zo veel gelopen en zo veel gezien! het is een stad waar je energie van krijgt! De zondag was het aller mooist heerlijk wandelen in het park waar de skaters ons veraste met heerlijke muziek en danspasjes rijk en arm dik en dun student,zakeman/vrouw tot tourist stonden tot 8pm te dansen!

At summer we will come back!!

Tom

te gek filmpje. Wij zijn begin dit jaar in NY geweest en het was geweldig. Heli flight hebben we jammer genoeg niet gemaakt. Tip voor mensen die nog moeten gaan. Kijk eens naar de New York Pass. Met deze pas kun je vele attracties gratis en vaak versneld(geen lange wachtrijen om te mogen betalen) beleven. Het is een een redelijk bedrag maar je kunt het er dubbel en dwars uithalen!!

Heel veel plezier

lala

vorige zomer ook gedaan, is zeker de moeite waard, je kunt superdicht bij het vrijheidsbeeld enzo komen vanuit die helicopter!

Farah!

Waaaaaaauw, awesome!

Ik heb heimwee! :(

Stefan

NYC is te gaaf. Mooi filmpje, maar ik vraag me af of de beelden tijdens 1 helicoptervlucht zijn gemaakt.

Mieke Verduijn

Hey,
Ik zag via Hyves de uitnodiging om te kijken naar jullie Heli vlucht boven New York! Gaaffffff

Groetjes Mieke

Raquel

Ik geef het toe... heel erg jaloers! Ik ben in NY geweest 7 jaar geleden en sindsdien ben ik hellemaal verliefd op die stad en wil terug! Misschien volgende jaar!?
* cool blog, reizen en de wereld ontdekken is de best in het leven! :)
Vr gr
Raquel
(waarom hebben jullie geen "follow" optie op jullie blog als ik het mag vragen?...)

Laura

ik ben echt zo jaloers.
Ik ben nog nooit in New York geweest ,maar wil er wel heel graag heen. Ik hoop dat ik binnenkort er een keer heen ga.

Met binnenkort bedoel ik over een paar jaren. Of in de jaren.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!