De 1 na laatste dag; Lower Manhattan

Gisteren naar dat mokkel op een sokkel geweest (Vrijheidsbeeld noemen ze het ook weleens).

Met de Metro ernaartoe, het klinkt raar maar in 1 keer de goede metro EN de goede halte (was het eindpunt dus niet echt moeilijk).

Daarna op de gratis Ferry (ow wat een mooi woord he...gratis).

Je ziet het Vrijheidsbeeld eerst op je af komen, dan vaar je erlangs en zie je het van de zijkant, en tenslotte vaar je ervoorbij en zie je het achter je.

DAT was het moment dat we doorkregen dat we op een gewone Ferry zaten en niet op de boot naar dat mokkel.

Aangezien het dom zou zijn mijzelf de schuld te geven krijgt Petra hier ook weer alle credits voor.....geen dank schat!

Eigenlijk was het wel leuk want nu kwamen we tussen de locals terecht, echt geweldig gegeten in een klein tentje met echt soulfood.

Daarna weer terug en toen de goeie Ferry gepakt.

Dat beeld is in het echt toch veel mooier dan je op al die films ziet....erg mooi en blij dat we er geweest zijn.

Toen de Metro naar Chinatown gepakt, jeetje wat een hoop Chinezen daar....dat verwacht je toch niet?

Om de meter werd je aangeklampt met de vraag of je Rolex of Cartier horloges wilde kopen.

Moeten goedkope merken zijn want ze kosten maar een paar dollar en ze waren allemaal echt (volgens de verkopers).

Zo meteen onze vast Starbucks om de hoek halen en dan naar het National Museum off American History, ff de Dino voor Petra's dochter fotograferen.

Daarna opmaken voor de reis naar huis, vanavond vliegen we en morgen zitten we weer in Nederland.

We kunnen nu al niet wachten om weer terug te komen hier...maar wel blij dat we onze kindjes weer zien.

Even serieus nu....

Peetje bedankt voor de geweldige vakantie, ik heb genoten van iedere seconde hier.

Wat hebben we een lol gehad, en wat was ik vals voor je in de blogjes.

Als jij zei 'o god veel te duur wegwezen hier' en ik kocht het stiekem achter je rug maakte ik ervan dat jij me gedwongen had J

Maar je kent me, ik vind het heerlijk om je te pesten....

Al wordt onze volgende vakantie 3 weken op een vuilnisbelt dan weet ik zeker dat we nog iedere minuut lachen en daar gaat het om. Mooie stad, mooie vrouw... WERELDVAKANTIE!

Schatje ik hou van je!

Reacties

Reacties

Gusty

Geweldige site, ik heb genoten en heel erg gelachen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!