Muis en Konijn getrouwd!

Zoals je hebt kunnen lezen heb ik in Praag mijn mooie lieve meisje ten huwelijk gevraagd, 09-09-2011 was het dan zover.....TROUWEN.

Voor allebij de eerste keer, ik veranderde langzaam van stoere vent naar nerveus wrak naarmate de datum dichterbij kwam.

Is alles wel geregeld, gaat alles wel op tijd, zit het weer niet tegen enz enz.

Gelukkig ging alles goed en zelfs de weergoden waren ons goed gezind.

Leuk momentje was toen de ambtenaar tijdens de toespraak liet ontvallen dat in Maart ons kindje wordt geboren.... JA Petra is zo zwanger als wat!

Inmiddels weten we dat het een jongentje wordt, en hij gaat heten...... dat mag ik nog niet zeggen :-)

Samen met ons vierden mijn schoonouders hun 40 jarige bruiloft met aansluitend een weekend in bungalows in de Efteling.

Eerste nacht hadden wij de Honeymoonsuite in het Eftelinghotel en daarna voegden we ons bij de rest van het gezelschap.

Toen een paar dagen bijkomen en op huwelijksreis naar Spanje, waar we een 12 persoons villa hadden gehuurd in Mijas.

Toch wel lekker ruim zo saampjes, kan je elkaar nog eens achterna zitten!

De laatste week hebben we Jamie-Leemet een vriendinnetje en mijn schoonouders laten invliegen, er was tenslotte plek zat.

Inmiddels zijn we weer thuis en gaat het leven weer rustig zijn gang, druk bezig met de aankomende kleine, zou toch leuk zijn als zijn kamertje klaar is als hij komt!

Reacties

Reacties

pieter

nou als nog en weer gefeliciteerd
ten eerste met jullie trouwen,
daarnaast natuurlijk met het in verwachting zijn
erg leuk blijf vanelkaar genieten.

gr jes pieter

corina

wow wat zijn jullie toch een heerlijk romantisch stel (had je maat maar iets daarvan hahahah) geniet van elkaar en ik wens jullie alle geluk van de wereld toe.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!