Regen

Fantastische dag gehad (lees verder Miekkie dit ga je leuk vinden, blijf je misschien toch nog lid van de blog).

Om te beginnen hadden we regen (miezer weliswaar, maar toch regen).

We wilden naar het Vrijheidsbeeld en met de Metro naar Grand Central Station.

Ik wilde alleen eerst even kijken bij een Japans winkelcentrum hier, nou dat was een leuk zaakje.... Bij binnenkomst kreeg Peetje al gelijk een crème op haar handen gesmeerd (zal wel iets tegen hekserij zijn geweest, die Japanners voelen zoiets aan).

Wat een mooie zaak, wat een prijzen.....gelijk weer naar buiten.

Toen een stukje gewandeld naar het Metrostation, gelukkig wist Peetje de weg.... 30 min later nog steeds geen Metro gevonden (iedere straat heeft bijna een station maar zij weet ze allemaal te ontlopen), 1 uur later NOG geen station en eigenlijk de moeite niet meer om naar het Vrijheidsbeeld te gaan.

Dan maar even naar Macy's, waren we vlakbij (dacht Petra weer), goh die is haar roeping misgelopen hoor, ze had taxichauffeur moeten worden.... Ritje van drie uur om 1 straat verder te komen zou dat zijn dan.

Lopen lopen lopen 'zullen we eerst maar wat eten?' nou ik heb nog geen honger hoor Peet, mooi hier vlakbij moet volgens de reisgids een goed restaurant zitten....nou voordat we DIE hadden had ik wel degelijk honger en was het al donker ook.

Het gezellige eettentje uit de reisgids bleek alleen wel erg exclusief, dus maar niet naar binnen gegaan (&^$%&$*&%^).

Uiteindelijk heben we dus de hele dag rondjes gelopen in de regen en wat rommel gekocht.

Eten werd uiteindelijk een Pizzaslice.

Gelukkig hebben we wel de hele dag gelachen (zoals altijd) dus toch een leuke dag gehad.

We waren best moe van het lopen dus besloten de avond maar op de kamer door te brengen met een wijntje, kaarsjes enz enz.

Op de kamer aangekomen heb ik als eerste CENSUUR CENSUUR CENSUUR en toen CENSUUR CENSUUR Peetje die CENSUUR en ongelofelijk CENSUUR CENSUUR CENSUUR CENSUUR CENSUUR CENSUUR CENSUUR CENSUUR vielen we moe in slaap, maar wel CENSUUR CENSUUR.

Ja sorry hoor HIJ mag de blog schrijven, maar IK controleer hem wel even...sorry folks.

Annemiek (flakkeese druukel)

Kijk hier word ik nu blij van!
Dit leest meer als een blogje van Miek en Dre.
Hier herken ik iets in..............
Fijn dat jullie vandaag ook genoten hebben ;-)

Wanneer komen jullie eigenlijk naar huis?