Dag 5; Helivlucht en Gordon Ramsey's Maze at the London

Gister laat uit bed geklommen en dus weinig tijd.

Bedoeling was heel veel te doen maar dat kwam er dus niet van, wat we wel hebben gedaan was echt waanzinnig; een helicoptervlucht van 20 minuten over Manhattan, de Bronx enz enz.

Zo veel te zien, ons hotel vanuit de lucht, Central Park, een beeld van 1 of ander mokkel met een kaars in haar hand, rondje Empire State Building waar we een dag van tevoren nog bovenop stonden.....te veel om op te noemen.

Mooie tijd ook om te vliegen, rechts zagen we de ondergaande zon en links de opkomende maan, alhoewel dat op de terugweg was omgedraaid.

Petra heeft bekend dat ze een kleptomaan is, haar zakken zaten vol met spullen uit de M&M store van gister die we toch echt niet hadden afgerekend....ja champ je moeder is een diefje, ik denk dat jij maar eens goed met haar moet praten als ze weer terug is.

En het excuus 'oops vergeten dat ik het even in mijn zak had gedaan' trappen we niet in natuurlijk.

Daarna naar de plaatselijke vreetschuur geweest.

Was van ene Gordon Ramsey, schijnt hier vrij bekent te zijn net zoiets als de Bram Ladage patatzaak in Rotterdam.

Eerlijk is eerlijk het was best naar binnen te werken, als toetje (dessert noemen ze het daar) nam ik vanille ijs met zeezout? HEEL apart, eerst de smaak dat je een zoutvaatje naar binnen gooit (net of Peetje weer eens heeft gekookt) daarna opeens een lekkere ijs smaak... lekker wijntje overal bij en ook helemaal niet duur zij Petra die erop stond dat zij zou betalen (of ze even mijn creditcard mocht lenen?)

Zo leuk, bij terugkomst op de kamer stond er een bos bloemen van VISA met een bedankbriefje erbij?

Daarna nog gezellig wat door New York geslenterd.

Als de dure winkels dicht zijn komen er gelijk zwervers met kartonnen dozen die daar op de stoep gaan liggen slapen.....ook dat is NYC.

Wordt je weer even met beide benen op de grond gezet....we hebben het niet zo slecht met z'n allen.

Vandaag de wekker lekker op 08:00 uur gezet maar ik kreeg die luie toverkol ons bed niet uit, nee lekker koffie en broodjes laten maken door mij en blijven liggen joh!

Pas toen ik dreigde haar bezem in brand te steken kwam ze eruit gekropen.

Na mijn stukje van gister lukt het openen van de minibar een stuk beter, ze trekt nu aan twee kanten tegelijk whahahahaha maar eerlijk is eerlijk, de goede kant zit er ook bij. Het ziet er alleen uit of ze die deur eruit wil rukken, benieuwd hoe ze het vannavond gaat doen als ze dit weer gelezen heeft....

Nou snel dit online zetten en gaaaaaaan weer vandaag.

Petra roept uit de badkamer dat ze zich eerst even aantrekkelijk wil maken voordat we gaan, gelijk maar gezegd dat ze dat beter niet kan doen want over 5 uur begint het al donker te worden.

O en Danny? Het klopt dat mijn vakantie er bijna opzit, blij dat je dat fijn vind.

Ow volgens mij moet ik de tweede werkdag een examen afnemen bij je? Gaat VAST goed komen stomme Zeeuw, hoe vaak heb ik het nou gezegd? Pas NA je beoordeling of examens lollig doen, voor die tijd slijmen en koffie met wat lekkers meenemen...

Reacties

Reacties

Annemiek (Flakkeese kruukel)

Gatver, mag ik een teiltje!
En kan ik me ook afmelden voor deze onzin?
Ik trek het niet meer hoor!
Na de businessclass, de Armani store, de limo, het circe du Soleil, nu ook nog Gordon Ramsey en een helicoptervlucht!
Bleh!

smurf

ha BAASIE, snap idd niet dat die zeeuw zo dom kan zijn(SLIJM SLIJM) ik zou zulke opmerkingen nooit maken over jou en je veel te korte vakantie. van mij mogen jullie wel langer blijven. ik zal jou werk er wel weer bij doen. komt goed whahaha
fijne vakantie verder samen, groetjes ed

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!