Dag 4; Mooi Zeg

Hoi allemaal,

Vandaag zijn we naar Toys R Us geweest.

Best een grappig winkeltje, er staat gewoon een reuzenrad in de winkel.... Verder hadden ze ook best wel veel speelgoed (ja verwacht je niet he?)

Ook naar de M&M store geweest, 3 verdiepingen met alleen maar M&M's heel apart maar wel mooi.

De rest van de dag bezig geweest met rondstruinen in hele leuke winkeltjes (leuk volgens Petra dan, voor mij zijn het gewoon winkels hoor).

Lekker pizza-slice gegeten en daarna erachter komen dat je je rugzakje met spullen vergeten bent, kan ik Petra helaas niet de schuld van geven want tsja ik sjouw alles.

Aan de andere kant stopt zij de spullen erin dus wat we kwijt zijn aan inhoud is natuurlijk wel haar fout.

Gelukkig was het aan het begin van de dag, ja ontbijt hier is Pizza (ik voel me ZO thuis hier), dus er zat eigenlijk alleen wat zakdoekjes en rotzooi in.

‘s Avonds naar Cirque du Soleil geweest op Broadway, WAT mooi.

We zaten voorste rij recht voor het podium, echt geweldige plaatsen.

Er waren ook opnames voor reclame en trailers ed dus de voorste rijen kunnen er ook opstaan, de hele voorstelling heeft Petra dus zitten zwaaien voor het geval dat.

Aan het eind gewoon sneeuwpapiertjes door de hele zaal, alles en iedereen was bedekt onder dat spul, geweldig gezicht om dat te zien vallen.

Daarna even naar het buurtsupertje, (AH zou jaloers zijn op het assortiment) een flesje rosé, kaasje enz. enz. gehaald om lekker te verorberen in de kamer.

Iedere avond geniet ik weer als Petra probeert de minibar open te doen, iedere dag staat ze aan de verkeerde kant te trekken om het deurtje open te doen.

We zagen dat de kamer naast ons het kaartje Privacy Please had opgehangen, op magische wijze veranderde dat in Service Please.

Gelukkig bleef ons kaartje wel gewoon op Privacy Please hangen.... Tsja dat heb je met een heks op de kamer.

Ik viel pas laat in slaap omdat Petra nieuwe toverspreuken aan het oefenen was en dat maakt best herrie.

Ow als ik niet stop met haar heks te noemen mag ik niet meer in bed maar moet ik in de douche slapen....ok ok je wint toverkol whahahaha AUW!

Petra zal nu nog snel een video in orde maken zodat jullie ook wat bewegend beeld hebben (zal wel weer niets worden).

We zijn allebei wel verliefd geworden op NY, wat een stad, wat een aardige mensen, wat een vibe, wat hebben we weinig tijd.

Jeanette bedankt voor je reactie, ja Peetje zal het best verdiend hebben, maar wat heb ik dan in hemelsnaam allemaal misdaan om dit te verdienen?

En Pieter bedankt voor je advies er een koffer bij te kopen, dat gaan we vandaag doen, en raad eens wie dat kreng weer de hele dag mag meeslepen? *&^%(*&

Tot morgen weer allemaal, zwaai zwaai!!!

Reacties

Reacties

Annemiek

3 verdiepingen M&M's????????
Maak me gek!!!!!!!!!!
(overigens, ik was in Amerika helemaal verslaafd aan Reeces Pieces)
Dat zijn soort M&M's maar dan gevuld met pindakaas.
Mjammie!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!