Dag 3; Macy's, Empire State Building & Times Square

Zo eindekijk weer een update van ons.

Nou de laptop heeft weer stroom hoor, jammer dat we nu weer geen verbinding krijgen.

Nou ja dan alles maar op de kamer typen en doen, dan op de stick en in de lobby op het net gooien.

Vannacht tot 5 uur bezig geweest met alle foto's en video's over te zetten en te sorteren, voordeel van de laptop is wel weer dat het gezellig in bed kan, warm onder de dekens, kaasje erbij, drankje, peukie (wat betekend no smoking eigenlijk? Nou dat zoeken we nog wel eens op).

Gister naar kerstetalages wezen kijken.....ZO mooi!

Ook naar Macy's geweest op black Friday. Het heet zo omdat iedere Amerikaan de dag na Thanksgiving vrij is en de meeste winkels kortingen van 50-70% geven op die dag. Half Amerika gaat dan winkelen; Dat hebben we geweten! @#$%^&*!

Er wordt je ‘gewoon' 1 van de 28 liften aangewezen waarmee je omhoog mag met de mededeling dat het 45 min kan duren voordat je eindelijk boven bent.

Op de Achtste had Petra er genoeg van en dus gingen we er maar uit.

O, o, wat kan het leven van toevalligheden aan elkaar hangen....dameskleding!

Niet helemaal haar schuld, want dat was het de vorige 3 verdiepingen ook al...

Het Wijfie weet gelukkig vrij snel een leuk jasje te scoren. Petra heeft me verteld wat het kostte, ik ben namelijk niet zo goed in die hele grote getallen normaal staat er wel ergens een komma tussen de getallen maar daar doen ze hier niet aan.

Vriendelijke Amerikaan heeft ons geholpen de jas naar de kassa te brengen, nee de jas is niet zo zwaar, het is meer al die kettingen enzo die eraan hingen, ook zo gezellig dat de security ons overal heen volgde met dat ding.

Nee viel wel mee hoor zo erg was het niet (dit zinnetje moest ik typen anders zou ze mij slaan).

Ze hadden ook nog een speciale Harry Potter afdeling waar Petra niet weg te krijgen was.

Ze had iets gezien dat MOEST ze hebben, huilend op haar knieën gezeten, maar dit maal was ik sterk....ik ga geen oude bezem kopen!

'Maar dit is de Nimbus 2000, dan ben ik zoveel sneller op mijn werk en weer thuis als op mijn eigen bezem' riep ze nog.

Na mijn typische mannengezeik dat we te lang in een winkel hingen heeft ze haar leven gebeterd, SPEEDSHOPPING, nooit van gehoord maar het betekend dat je binnen no time met je handen vol wazige tasjes staat. Souvenirs voor het thuisfront!

Eindelijk, eindelijk een winkeltje gevonden waar ze herenkleding verkopen, leuk winkeltje en niet te duur. Snel wat eten bij KFC en naar de top van het Empire State Building.

WAT een uitzicht zeg, GEWELDIG!!

Het was al donker dus alles was mooi verlicht, Times Square zie je gewoon extra oplichten.

Even Cocktails slurpen bij het HardRock cafe, en uiteindelijk om 02:00 taxi naar huis genomen.

Op Times Square leek het trouwens wel middag zo licht en druk was het daar nog.

Times Square, ja daar KAN ik niet veel over schrijven....dat moet je met je eigen ogen zien.

Neem de TV beelden doe dat keer 1000 en je komt in de buurt, zo geweldig.

Zelfs de politiepost is in flikerend Neon....

Nu gaan we snel wat kleding scoren voor de Broadway voorstelling van vanavond.

Ow als 1 van jullie Said nog ziet zeg dan maar dat ik een geweldige aansteker voor hem heb.

Reacties

Reacties

Janine & Keenan

Ha Peet (& co),

Beetje verlate reactie: enjoy the trip. Tis je gegund.
LHK (love, hugs & kisses) J

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!