Weer een dag

Meeste winkels waren gesloten ivm Thanksgiving maar morgen moet het lukken de laptop aan de praat te krijgen.

Vandaag de Thanksgiving parade gezien, erg mooi maar een beetje druk zo tussen 6 miljoen andere mensen.

We stonden mooi in het midden met maar 35 rijen voor ons.

Central Park door gelopen, is erg groot maar wel heel mooi.

Ook nog wat hele brutale eekhoorns gezien (ja mij boeit het niet, maar ik moet het schrijven van Petra).

Ik had Petra nog een jurkje beloofd voor de Broadway voorstelling Zaterdag.

'Kijk Muis dit is een leuke winkel en gelukkig gewoon open', ik dacht nog heej we gaan naar de H&M maar nee.

Armani had besloten zijn winkel gewoon open te houden op Thanksgiving....BEDANKT &^$*&$!

Laatste keer dat ik carte blanche geef. Hadden we ook nog verschil van mening over welk jurkje het zou worden, alles waar ik mee ann kwam was of te kort of te doorzichtig.....en plotseling begon ze om geld te denken 'kijk hoe minder stof hoe duurder het is, zonde toch?' Ja ja pffff

Begrijp toch niet waarom je voor 1 jurkje met een trolley kleding de paskamers gaat zoeken.

Bleek ook nog eenspeelgoed/snoepwinkelopen te zijn....hoera.

Twee uur later ( ja 2!!) had ze al 3 (ja DRIE) snoepjes uitgekozen.

Ach het is nog geen uur per snoepje dus viel reuze mee.....

Allemaal erg bedankt voor de reacties we hebben erg gelachen.

- Smurfje, ik doe precies wat jij zou doen...en nog veel meer, maar dat is onder dwang.

- Peter, mijn liefste zoon. Geeft niets hoor leef je maar lekker uit die tijd dat ik weg ben.

Goh binnenkort lekker op jezelf wonen, fijn hoor. Ow had ik dat nog niet verteld?

- Ron en Pieter wat hebben jullie toch over mijn eten/omvang? Ik eet alleen maar gezond, altijd een vetvrij toetje na de frikandellen en krokketen dus..... en mijn omvang is opgekropte stress door jullie.

- Miekkie jij nog nooit business class gevlogen??? Andre dan maar eens wat klappen gaan geven? Maar he Petra krijgt geen BMW cabrio voor haar verjaardag (alhoewel ze het wel leuk zou vinden zegt ze)

-Ow Peet stoel kon ik niet loskrijgen, heb het geprobeerd maar zoals je op de foto kan zien lag er een of ander maf wijf op die niet wilde opstaan. (in het hotel werd ze daarentegen wel wakker om 04:30, en dat moest ik even weten dus ik ook wakker)

Tot morgen allemaal, en voor mijn collega's WERK ZE STUMPERS WHAHAHAHAHA!!!

Reacties

Reacties

smurfje

ahhhh heb echt medelij met je.2 uur voor 3 snoepjes.
jij eet een zak leeg in 3 minuten whahaha.
enne geef petra de vakantie van haar leven en dan heb jij het ook naar je zin
groetjes ed

Annemiek

Heerlijk om zo ook een beetje New York te beleven. Ga lekker door met bloggen en foto's natuurlijk.
Deze stumper werkt wel lekker door........

pieter

maak vooral foto's maar niet van het snoep.

en ja ik werk ook wel door hoor.

corina

nou zo te horen kan het al niet meer stuk, geweldig hebben jullie het. en weet niet wat smurf bedoel onder dwang?????ik weet van niks

buuvie

hey guppy's wat een heerlijkheid om daar te zitten!!!! hoe was de stuffed turkey?(hebben jullie toch wel gegeten op thanksgiving huh???) Enjoy the rest off your trip while I'm sitting here in this godforgotten country. Whahahahah. xxxxxx Anneke

Zeeuwse mossel

Wat gaat de tijd toch hard he, voor je het weet ben je weer aan het werk muhahahaha

mirre

Hoihoi,

Ziet er allemaal goed uit, jullie genieten volop!
Tot volgende week, goede reis terug,

Groetjes mirre

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!