Een Muis & een Konijn op weg naar een grote appel...

Zo eindelijk is het zover....mijn beste pak aan en Petra ophalen.

Nou dat was dus al foutje 1...mijn mooie I LOVE NY t-shirt moest uit en ander shirt aan, mijn bandana (USA vlag motief natuurlijk) is nu een tafelkleedje geworden, en ze ging niet mee als ik mijn Amerikaanse vlag en pompon niet achter zou laten....heb ik nou een slechte smaak of is Petra gewoon moeilijk?

Uiteindelijk op naar het hotel, we zaten in de Jungle suite.

Dat houdt in een grote hangmat midden in de kamer en wat stokken boven je bed (waar zijn de lianen??).

Niet naar 020 geweest (HOERA is weer een pak van mijn 010 hart) maar gewoon bij de Argentijn tegenover het hotel gaan eten.

Daarna lekker relaxen in de Jacuzzi (JOEHOE!) en vanuit een heeeerlijk bed nog ff tv kijken.

Petra bleef me voorzien van drankjes en toen ik uiteindelijk vroeg hoeveel ze eigenlijk had meegenomen bleek dat ze iedere keer de kamer uitging om het te halen....

Volgende dag vroeg op want we moeten vliegen en we willen op Schiphol eerst nog wat ontbijten en roken voordat we inchecken.

FOUT.

Op Schiphol aangekomen bleek dat het boarden om 09:00 begon (vertrek 11:00), nou lekker dan.

Wij naar de balie maar helaas dat mocht niet, 'u moet een ticket uit de machine halen' werd ons verteld.

Ok we zijn niet moeilijk dus naar de machines, alles ingetypd en wat krijgen we op het eind? Nee nee geen ticket......een briefje waarop staat dat we bij de balie moeten inchecken voor deze vlucht...Aaahhhh nou ja veel slechter kan niet.

Nu kregen we wel onze tickets.....suprise.....we vliegen first class, tsja zo vaak ga je niet naar NY toch?

Zo geen gezeik over beenruimte en slecht vliegtuigvoer dus.

Heerlijke stoelen met een beenruimte....geweldig.

Kregen de menukaart en wij kiezen welk voorgerecht we zouden nemen....fout...het was ter info..we kregen gewoon alles!

Petra zit toch nog wat te draaien in de stoel, komt omdat ze gewend is op haar bezem te vliegen maar die mocht Amerika niet in, dus zo'n stoel is wel even wennen dan.

Douane duurde even omdat de goede man zijn dag niet had, dus Petra als eerste erheen gestuurd met de opdracht lief te lachen naar hem, en ja hoor ze kon zo door lopen en ook ik werd met een glimlach geholpen....mannen zijn zooooo voorspelbaar al zeg ik het zelf hahahaha.

Toen werden we opgewacht door de taxichauffeur (dacht Petra tenminste) nou ja het was ook wel een taxi....alleen een beetje groot.

Bij aankomst hotel nog even gelachen om 2 man die elkaar wegduwden om onze koffers uit de Limo te halen...gek, doen ze anders nooit.

Nou toen even de buurt verkent, zo meteen wat eten.

Er zit een restaurant tegenover het hotel die 24 uur per dag open is dus dat is geen probleem.

Nou dat was het weer even voor vandaag, tot morgen!

PS: waar blijft mijn loonsverhoging?

Reacties

Reacties

Annemiek

Hey cool!

Ik reis met je mee.
Andre wilde ook graag naar die grote appel, maar ik wilde deze keer niet zo ver.............
We zitten nu in Berlijn. (ook leuk hoor)

Veel plezier, en ik lees wel of het toch voor ons ook de moeite waard is.

Esther

Haai Petra,

Heel veel plezier in New York!!
Geniet ervan!!

Een goeie vlucht morgen en hoop dat je vanavond lekker slaapt in de keuken ;-)

Tot over 2 weekjes, alles onder controle..

Groetjes xx

jamie-lee

hoi mam en muis ik wens jullie veel plezier in nyc xxx

swosje

Hé luitjes,

Gooi die knoppen om en geniet er van.
Denk niet aan ons, wij denken wel aan jullie.

tot 4 december!!!

Dikke kus van fam Tijssen

edje(smurf)

haha, je blijft toch iedereen verrassen met je "taxi"
maargoed, ik wens je heel veel plezier in NY.
doe geen dingen die ik ook niet zou doen :-)

Peter

Hey, ik wou even zeggen names mij en al me vrienden veel plezier in NY en we proberen het huis heel te houden. Maar ik Beloof niks!

richard hol

Hoi hoi vakantiegangers ik wens jullie vanuit een
zeer regenachtig nederland heel veel plezier en
geniet ervan. Groetjes Kitty en Richard hol

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!